Transformatie in onderwijs

Hoe geven we toekomstgericht onderwijs vorm? Didactische keuzes, interdisciplinair werken, nieuwe samenwerkingsvormen, recht doen aan de complexiteit van de opgaven, leren centraal stellen, verbinden primaire proces met bedrijfsvoering en de organisatie en randvoorwaarden creëren. Vanuit alle perspectieven en met een heldere en strategische blik kijk ik mee en maken we samen impact. Voor nieuwe generaties, voor een betere wereld. Onderwijspraktijk verbinden aan beleid en strategie en vice versa. Voor de leerlingen en studenten.

Als we echt willen zorgen voor duurzame verbeteringen en doelgerichte veranderingen, is het van belang om expertise in te zetten op het vlak van veranderprocessen, professionalisering en coaching, programmatische en projectmatige werkwijzen en resultaatgericht werken. Door onderbouwde keuzes te maken en ALTIJD het primaire doel voor ogen te hebben, kunnen complexe innovaties slagen.

Suzanne is in 1997 na de pabo en een universitaire opleiding Taal- en Cultuurstudies gestart als projectmanager voor maatschappelijke initiatieven en vervult sindsdien (vanaf 2003 als zelfstandig professional) allerlei rollen in alle onderwijssectoren: als programmamanager, coach, trainer, adviseur, procesbegeleider, interimmanager, projectleider, sparringpartner of in een andere rol. Van wens naar werkelijkheid. Van noodoplossingen naar duurzame ontwikkeling. Van zelf naar samen.

De afgelopen decennia werkte ik o.a. voor en met: onderwijsbesturen, landelijke programma's, sectorraden, basisscholen, kennis-organisaties, hogescholen, mbo-instellingen en particuliere professionals.

Voorbeelden

De afgelopen jaren kon ik op verschillende manieren bijdragen aan het onderwijs. Hier enkele voorbeelden van resultaten:

Visie

Kenmerkend voor mijn aanpak:

Interesse?

Bezoek mijn LinkedIn-profiel en stuur me een bericht via e-mail: contact@suzanneunck.nl of telefonisch / whatsapp: 06 4312 4106

Ik denk graag met je mee.


Per 1-1-25 ben ik voor 16 (max 20) uur per week beschikbaar.